Ny bloggdesign



Hallå alla gamla och nya läsare!
Nu är en helt ny bloggdesign fixad! Känns hur skönt som helst med lite uppiggande färg och bara nytagna bilder i headern! Va så trött på min gamla design så allt rann ut i sanden tillslut.

Hoppas ni alla mår bra och att ni iallafall har haft några varma härliga dagar i sommar! ..om man nu kan kalla detta för sommar vet jag dock inte. Vilket fruktansvärt väder det är de flesta av veckans dagar, och jag som brukar vara väldigt snabb med att ha tagit mig ett dopp i plurret tidigt på sommaren har inte ens doppat mig i år (iallafall inte i Sverige). Brrrr, kallt är det! Jag beundrar de små barnen som modigt hoppar i på simskolan här nere i viken. Jag hoppas att vi får några varma dagar till innan det slår över till höst, för såhär jäkla blek i nyllet kan man ju inte gå runt!

Kommentarer
Kommentar från: dominic

Jättefin design :)

Svar: Ååh, tack snälla! :)
Caroline

2012-07-16 @ 18:36:29
Bloggadress: http://youngadults.blogg.se/

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Ditt namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång? :)

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
#

Välkommen!