Slottskogen


Idag har jag haft en helt underbar i Slottskogen och spelat minigolf med min syster och min goa farmor, 82 år. Dom har en riktigt fräsch minigolfbana där och jag har ju under de senaste åren sen den byggdes åkt förbi med både buss och spårvagn och sett hur fin den är med aldrig tagit mig tid till att åka dit och spela. Ni som gillar att spela minigolf här i Göteborg och aldrig testat den, åk dit! Vädret va inte på topp men det gjorde absolut ingenting, vi hade så kul ändå! Och lite extra kul är det ju alltid när man lyckas kamma hem vinsten måste jag ju erkänna, haha! Nädå, men en rolig aktivitet är det iallafall! Vi hann även med att luncha och såg en massa, näst intill tama fåglar. En riktigt toppendag helt enkelt!

Kommentarer

Vad har du på hjärtat? ♥ :

Ditt namn:
Kom ihåg mig tills nästa gång? :)

Din mailadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Kommentar:

Trackback
#

Välkommen!